15 d’oct. 2008

Començant pel principi

No fa gaire que em moc pel món de l'scrap però la veritat és que ja hi estic enganxada.

Durant el més de Juliol vaig fer un curs d'iniciació a l'Scrapbooking a la Casa Elizalde de Barcelona (de fet hi vaig anar a parar de casualitat...) però el fet és que m'he enganxat totalment al tema.

Volia trobar una manera de compartir el meus treballs amb la resta de gent que hi està aficionada i com que he vist que els blogs donen molt bon resultat doncs, aquí engego el meu...

Us adjunto un del meus últims treballs, que per sorpresa meva va resultar guanyador en el concurs de cromatismes. El tema era 1 any, ja que aquesta fantàstica tenda fa poquet que ha celebrat el seu primer aniversari així que.. aquí us ho deixo i per molts anys Àurea, la teva botiga és genial i moltes gràcies per tot.