11 de nov. 2009

Un dia de fred...

Avui m'he decidit a fer el blog bilingüe, català i castellà, ja que tinc alguna que altra seguidora que no és d'aquí i a mi no em costa res de manera que...

I a més a més aquí deixo una de les últimes pàgines que he fet, de fet ahir o abans d'ahir la vaig acabar. La foto a mi m'encanta (tot tapadet...) és força sencilleta però al meu parer no li cal més...

Hoy me he decidido a convertir a mi blog en bilingüe, catalàn i castellano, ya que tengo alguna
que otra seguidora que no habla el catalàn y a mi no me cuesta nada así que...

I ademàs aquí os dejo una de las últimas páginas que he hecho, de echo la terminé ayer o anteayer. La foto a mi me encanta (todo tapadito...) es bastante senzilla pero a mi parecer no necesita más...





Fins aviat!!

2 comentaris:

Rosana ha dit...

Hola:
A mi también me gusta tu página tal y como esta, no necesita nada más.
Me gusta como queda el tag.
Besitos,
Rosana

Patricia ha dit...

Me gusta mucho la pagina y sobretodo los tags que estan escondiditos