3 de des. 2009

Amb algun dia de retard...

Ja fa uns pocs dies que hem començat el mes i de fet vaig acabar a temps aquest dos calendaris d'advent però no havia penjat encara les fotos, amb tot el tema dels tallers de creativa no he tingut temps... Però aquí estan!!
El primer és el calendari que venien a Blokum. No em vaig poder apuntar al taller per fer-lo però el vaig trobar preciós i em vaig animar a fer-lo jo a casa...

Ya hace unos pocos días que hemos empezado el mes y de hecho acabé a tiempo estos dos calendarios de adviento pero no había colgado todavía las fotos, con todo el tema de los talleres de creativa no he tenido tiempo ... Pero aquí están!!
El primero es el calendario que vendían a Blokum. No me pude apuntar al taller para hacerlo pero lo encontré precioso y me animé a hacerlo yo en casa ...


El segon està fet amb caixes de llumins... Remenant per internet he vist que hi ha blogs on han fet tutorials i coses per aprendre a fer-lo però de fet jo ja el coneixia de fa temps... És molt senzillet, només calen 24 caixes de llumins i... ja està!!
El segundo está hecho con cajas de cerillas ... Revolviendo por internet he visto que hay blogs donde han hecho tutoriales y cosas para aprender a hacerlo pero de hecho yo ya lo conocía de hace tiempo ... Es muy sencillito, sólo hacen falta 24 cajas de cerillas y ... ya está!!
Fins aviat!!

13 comentaris:

Patricia ha dit...

me encantan que chulisimos

Rosana ha dit...

Que bonitos los calendarios.
Que buena idea lo de las cajas de cerillas.
Besitos,
Rosana

Alba Aguilar (AlbaScrap) ha dit...

que xulos! el de blokum t'ha quedat molt bé :-) Jo l'he fet identic al que la Maica va proposar :-)

Unknown ha dit...

no et sabria dir quin dels dos calendaris m'agrada més, els dos son mol guapos

felicitats!!! Molt bon treball!!!!

Pasión Scrap ha dit...

Muy chulo, si señora !!!!
besotes
maría-helena

Lourdes de Madrid ha dit...

Te han quedado geniales!!
A mi personalmente me gusta mas el de las cajas de cerillas!!

Mónica ha dit...

qué bonitos! el de cerillas me flipa!!!

Anna ha dit...

Tots dos són genials!
El del arbre de Blokum has pintat les caixetes o estàn forrades amb paper???
A veure si l'any que ve m'animo, i en faig algun que ara si que vaig tard.....

Unknown ha dit...

Hola Maria,
T'ha quedat xulíssim, per fi ho has acabat, eh? Tinc moltes ganes de veure't. Encara estic donant un cop d'ull al teu blog, però m'agrada molt... Un petó gran, gran...

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Uns treballs fantàstics!! Quina pena que no ens vàrem conèixer a Creativa.
Salutacions. Sílvia

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Uns treballs fantàstics. Quina pena que nos ens vàrem conèixer a Creativa.
Salutacions. Sílvia

Dunna ha dit...

Me gusta mucho como te han quedado y a más a más super originales!!

Petons.

Dunna.

Ana Isabel ha dit...

Me encanta la idea de las cajas de cerillas, está muy original, pero me dá una idea, para ordenar los abalorios, o las cintas o puntillas, en vez de el día del mes, pegarle un trocito de tela o el abalorio que se guerde en esa cajita. Qué con lo despistada que soy... tendría todo a mano. Gracias por la idea.