3 de febr. 2010

Tres blogs més...

I aquí venen els tres blogs que em faltaven per otorgar-los el premi Happy New Year...
Y aquí vienen los tres blogs que me faltaban por otorgar el premio Happy New Year...

Les meves cosetes d'Anna: http://with-hands.blogspot.com/
Maria Retales & Alba Scrap: http://mariaretales.blogspot.com/
Simplement Moments de la Jana: http://simplementmoments.blogspot.com/

No dubteu en visitar-los tots set, els d'ahir i els d'avui, valen molt la pena!!
No dudeis en visitar los siete, los de ayer y los de hoy, merecen mucho la pena!!

Fins aviat!!

7 comentaris:

Anna ha dit...

Moltes gràcies per visitar el meu blog !!!!
ja he posat els meus 7 blogs...

Jana Garcia ha dit...

Gràcies!!!! m'ha fet molta ilu!!!

Alba Aguilar (AlbaScrap) ha dit...

Moltes gràcies! Ultimament estic poc "treballadora" però s'agraix molt!

Mr. Lufo ha dit...

a veure si això s'actualitza!!!!

Rosana ha dit...

Hola:
Hace mucho que no actualizas el blog, espero que este todo bien.
Tienes un premio blogero en mi blog.
Besitos,
Rosana

AlexM ha dit...

Hola María,
visitándote para ver si todo está bien. Espero que sí. Un beso,

Anònim ha dit...

¡Hola chicas!

Como cada año, os recordamos las citas con los Salones Creativa:
- Valladolid: 1, 2 y 3 de Octubre 2010 – Feria de Valladolid } Pabellón 3
- Barcelona: 5, 6 y 7 de Noviembre – La Farga de L’Hospitalet de Llobregat
- Zaragoza: 25, 26 y 27 de Febrero – Feria de Zaragoza } Pabellón 5
Ven a visitarnos y descubre las novedades de estas ediciones: animaciones, concursos y talleres. Todo esto y mucho más lo encontrarás próximamente en nuestra web www.creativa-spain.com
¡OS ESPERAMOS!