22 de maig 2010

no tinc perdó...

Si, si, ja ho se... no tinc perdó... fa més de 3 mesos que no actualitzo, però ja se sap, a vegades no ve de gust, a vegades no estàs inspirat, a vegades... Tampoc no m'enrrollaré gaire però només dir que ja torno a ser per aquí i procuraré actualitzar més sovint. Gràcies a totes les que m'heu anat escrivint i preguntant que tal m'anava tot.

Si, si, ya lo se ... no tengo perdón ... hace más de 3 meses que no actualizo, pero ya se sabe, a veces no apetece, a veces no estás inspirado, a veces ... Tampoco me enrrollaré mucho, sólo decir que ya vuelvo a estar por aquí y procuraré actualizar más a menudo. Gracias a todas las que me habéis ido escribiendo y preguntando que tal me iba todo.

I ara us penjo unes quantes fotos de l'àlbum que els vaig regalar als meus pares per Nadal i que encara no us havia ensenyat. No en tinc gaires, ja en faré algunes més dels detallets...

Y ahora os cuelgo unas cuantas fotos del álbum que le regalé a mis padres en Navidad y que no os había enseñado todavia. No tengo muchas, ya haré algunas más de los detalles ...

Fins aviat

5 comentaris:

Patricia ha dit...

Me alegro de que estes de vuelta , me encanta el album. =P

Rosana ha dit...

Yo tb me alegro de verte y el MA te quedo precioso.
Hasta pronto,
Rosana

Unknown ha dit...

m'agrada veure't de nou per aquí!!!
un àlbum molt xulo!!

Alícia ha dit...

eiii!!!!!!! he estat 3 dies fora, i mira quina sorpresa a l'obrir l'ordinador! sí, et va quedar molt xuli!!

Ania ha dit...

benvinguda de nou Maria!:)